poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Liebster Award - nominacja, dziękuję:)

Moja pierwsza nominacja jaką dostałam na tym blogu.  Nominacja do Liebster Award, którą dostałam od Bloga: http://dusia-gotuje.blogspot.de, za co serdecznie dziękuj, w ogóle się czegoś takiego nie spodziewałam i dokładnie nie wie m na czym to do końca polega, ale spróbuję podołać.

Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania 
za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie 
obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię 
nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz
zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od Dusi i moje odpowiedzi :


1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? :)
 Dużo czasu spędzałam podglądając inne blogi kulinarne, aż pewnego raz pomyślałam czemu nie spróbować stworzyć własny? I tak się zaczęło.

2. Ulubione danie na obiad?
  Kluski śląskie, kotlet schabowy i buraczki.

3. Najważniejsze w życiu jest...?
 Rodzina.

4.  Najlepsze danie z kuchni polskiej ?
 Flaczki.

5. Gotowanie czy smażenie?.
Gotowanie.

6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu.

7.Kawa czy herbata?
 Kawa.

8. Twoje motto?
Cieszyć się z małych rzeczy, a duże przyjdą same:)

9. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato, uwielbiam upały.

10. Napoje gazowane czy niegazowane?
Niegazowane.

11. Od jak dawna gotujesz? 
 Od zawsze, od nie dawna zaczęłam więcej piec.

Moje pytania :

1. Twoja największa pasja?
2. Muzyka czy cisza?
3. Jak najchętniej odpoczywasz?
4. Rozważna czy romantyczna?
5. Ulubiona kuchnia świata?
6. Ulubiony deser?
7. Twoje największe mażenie?
8. Twoje najgorsze danie, które ugotowałaś?
 9. Romantyczna kolacja czy rodzinny obiad?
10. Książka czy film?
11. Imieniny czy urodziny?

Blogi które nominuję :

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :-). Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że wziełaś udział w zabawie :))
      Świetny blog, juz to kiedys pisalam :))

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, odpowiedzi wrzucę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń